23 januar 2012

God start på uken.

Gud så deilig jeg har det nå! Det er mandag, første dagen i ny uke og første økten på treningsfronter er fullført. Gikk rett fra skolen for klokka 16.00 var det duket for spinning med Anders. Første gangen med han i dag, og det var bra. I tillegg er det en god stund siden sist jeg har fått trenet ordentlig- sist gang var da jeg fikk det fem-dagers-gratis-tilbudet jeg tok i bruk i starten av september, hvor jeg faktisk omtrent bodde på spenst - så jeg var ganske klar for å gi alt. Så når komplimentet for god jobbing kom fra Anders, fikk jeg guleroten for å ha slitt og jobbet hardt i grensen mellom gul og rød sone under hele økten forutenom når kroppen skal få hvile på slettene. Det var verdt det! Samtidig som følelsen av å svette godt og føle at kroppen gir det den har er mega deilig, så skal jeg ikke legge under en skuff at det er ganske så kjekt at klokka bare er kvart over fem og at jeg er ferdig med treningen for i dag.















- litt fin og svett rett etter treningen

Nå er også en meget god og innholdsrik middag bestående av fisk, poteter, rømme og brokkoli intatt, sammen med den beste restitusjonsdrikken som finness; nemlig sjokolademelk. Mmmm! Det er omtrent like viktig og fylle på etter trening slik at kroppen kan få den beste restitusjonen som mulig for å orke å yte sitt beste igjen under neste økt.

Jeg har noen serier som venter på meg for kvelden, også noen blogger å oppdatere seg på, så nå kan jeg slappe av i sofaen eller på senga med god samvittighet. Håper dere fikk en like god start på uken!

Ingen kommentarer: