25 januar 2012

Litt er bedre enn ingenting.

Pust og pes, denne økta gikk ikke like smidig som tenkt. Men når man utfører noen øvelser for første gang og ikke er 100% sikker på hvordan de skal utføres eller om man gjør det helt riktig blir det så som så. Tror nok jeg vil kjenne det på litt uvante steder i morgen uansett, for slike øvelser er ikke akkurat hverdagskost. Ble halvannen time trening i dag, så litt styrke på kjernemuskulaturen fikk jo Marte og jeg til.

















Tenkte jeg skulle gi disse øvelsene ett nytt forsøk til på fredag formiddag og se om de går litt bedre da. Hvertfall prøve å være litt mer strukturert og gjøre en og en oppgave ferdig, før jeg tester ut en ny'en. Ellers kjenner jeg jo at jeg har fått brukt kroppen, uavhengig av om jeg fikk gitt alt eller ikke. Så bedre er det jo å ta turen innom og få trent litteran istedenfor ingenting.

Blir bare å slappe av slappe av og gjøre litt skolearbeid videre i kveld. Før jeg skal plukke opp Lasse rundt halv åtte. Kinodate igjen, denne gangen skal vi se den nye Varg Veum filmen, gleder meg!

Ingen kommentarer: