29 februar 2012

Business jenter.

Veldig flinke jenter har Martemor og jeg vært i dag etter skoletid. Etter å ha inntatt litt mat i magen og surret bort noe tid, satt vi inn støtet og tok tak i tingene. Det gjenstår akkurat to uker til Østfoldmesterskapet den 14.mars i dag så vi har en del små og store ting som skal i orden før den tid.

Så i dag har vi fått fikset oss et sammarbeid med Jørns kalesje AS, hvor han har sagt ja til å sy prototypen våres i ordentlig materiale: vanntett og slitesterkt, rødt og fresht. Og kanskje eventuelt senere, en større produksjon. Sånt smiler vi av! I tillegg ble det ordnings av sponsing til den bakre veggen vår på standen, så nå har vi fått sikret oss fine panelplater som utgjør hovedveggen. Møte med banken er også avtalt til fredag, da skal vi skrive under på papirer angående opprettelsen av UB-kontoen vår. Veggpryd til de to gjenstående veggene og gulvpryd skal også forhåpentligvis ordnes. Folk er overraskende vennlige og åpne for sammarbeid bare man spørr på en høflig og ordentlig måte. Sånnsett er det veldig morsomt med markedsføringen og det meste av teorien vi lærer får vi jo prøvd i praksis gjennom UB- jobbingen. Dette blir bra!















Skal starte med pakking ganske snart nå, for tilbringer resten av uken - nesten - hos mimmi og nenne siden mamma og pappa drar til kiel i morgen formiddag. Kjekt å ha noen snille besteforeldre som stiller opp med kjøring, middags laging og ellers trivelig selskap. Blir jo jobbing på lørdagen og så kanskje jeg er hjemme med Lasse på kvelden da, vi får se hvordan det blir. Men nå tenkte jeg å få unna vasking av badet for mamma og halv åtte venter spinning med Anders igjen. Før jeg hopper til køys i kveld skal jeg vel kanskje titte litt på spansken også,for i morgen er det nok en prøve, blææh. Hmm, spørs hvordan det ender opp for jeg har en one tree hill episode som venter på meg.

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Du får ha det så trevligt hos Mimmi och Nenne och hälsa från tante Turid!

Nanna Charlotte sa...

Det skal jeg gjøre! Hilser tilbake fra alle :))