28 februar 2012

Vårfølelse.

Hjemme fra vasking hos Olla, veldig hyggelig å tilbringe et par timer med henne, spise god mat, hjelpe henne med husvasken, holde henne litt med selskap og så klart se at hun setter pris på at jeg er der. Man må passe på mens man har de man er glad i rundt seg!















Har blitt litt bestilling på nettet i det siste, og her ser dere resultatet av det: gammelrosa kjole og olashorts. Pluss en søt blomsterhals jeg plukket opp istad etter skolen. Gleder meg allerede til å bruke det og merker jeg nesten hopper av glede når solen er så god og været så mildt som det har vært i dag. Men må fortsatt vente en liten stund til for ikke å risikere å få en heidundranes forkjølelse, så må være på pinnebenken litt til.

Hvertfall så har jeg sikret meg noen plagg som sklir rett inn i vårens største trender: pasteller, mønstermiks og blomster hvor olashorts med trykk, eller et annet stoff påsydd er helt i vinden. Vide bukser, kjoler eller skjørt er også sentralt og A-formen er vel så og si det videste man får. Hvilke trender og plagg vil dere sikre dere når våren er her?

Nå må jeg komme i gang med diktanalyse i norsk, som skal leveres i morgen formiddag. Da kan jeg nemlig kose meg en liten stund lenger under dynen i morgen tidlig.

Ingen kommentarer: