15 februar 2012

Fridag - studiedag.

Har vært hjemme i hele dag fordi to av lærerene mine er på kurs. Begge to to første øktene går derfor bort og man kan fint jobbe hjemme. Derfor tok det ikke lang tid før jeg spurte den tredje og siste læreren om jeg kunne jobbe med arbeidsoppgavene i det faget også hjemme. Så alt i alt resulterte det i en fridag, hjemme dag for meg. Så klart har jeg gjort innleveringer til frister og fått unna annet arbeid som skulle gjøres, men merker godt at det kler meg og har smakt meget godt å være hjemme.
















Hadde ikke gjort noe med en slik dag fast i uken, en fri dag, helt greit med innleveringer og slikt, men ser jo også at jeg får ordnet masse andre saker. Har fått hjulpet mamma endel med litt smårydding og ordning i stua og på kjøkkenet. Gjort unna plikter og såklart sovet lengre enn vanlig. Bakt kake, brownies har jeg også gjort og koset meg masse med forskjellige motebalder og spist opp valentines sjokoladen fra igår. Tatt meg en fresh dusj og vasket håret og jaggu fikk jeg tatt meg en blund på sofaen å.

Skulle vel egentlig være flink jente å begynne tidlig med historielesing for å få et veldig godt grunnlag. Men jeg begynte mye senere enn planlagt. Alt annet smått og stort frister istedenfor lesing til prøver, men kom meg omsider ned på rommet tilslutt med ark, bøker og diverse ekstra kos - iskaffe og brownies med bringebær og blåbær - for å lese og nå føler jeg meg greit trygg. Krysser fingrene for i morgen! Nati natt, søte dere.

Ingen kommentarer: