15 februar 2012

Pakke fra Nastygal.

Etter en liten stund har jeg fått pakken fra Nastygal på døren med de fire kjolene og smykket jeg bestillte meg. Tok forhåndsvis lang tid å få pakken, overkanta to uker, selv når jeg betalte ekstra for å få den innen 5-7 virkedager. Heldigvis, bedre sent enn aldri! Derfor var det kjedelig å se at to av kjolene ikke var som de så ut på bildene på nettet. Følte forventnigene ikke fant sted og ble skuffet siden kjolene ikke kunne sammenlignes med de bildene jeg hadde sett på nettet og valgt å klikke plaggene hjem etter. Syns kjolene var mindre fine. Ikke aktuelle for meg å ta vare på ved første øyekast og ønsker å sende de tilbake så fort som mulig.

Ellers ble det til at jeg beholder to av kjolene og smykket. Disse tingene likte jeg veldig godt, men fortsatt bildet på nettsiden av den første kjolen ser ganske så hvit ut og teksten sier Creme. Den er veldig mye mer lysegul i fargen, men jeg likte den, så velger å beholde den og satser på at det blir en søt sak til våren, sommeren. Gult kommer jo for fult også.















Det var nok stortsett bare denne herligheten som viste kjolen godt nok, slik den er i virkeligheten. Men sjekk den ryggen og skjæringen foran, denne var jeg fornøyd med og jeg gleder meg til å bære den!
















Smykket vil jeg si var veldig kult og stort samtidig som jeg likte at det var herda eller metallbelagt. Når smykket vil syns så mye, likte jeg at det var enkelt, men spesielt.




















Føler jeg nå har lært litt ved å bestille på nettet. Både fra Nastygal, og fra Nelly. Syns det er litt kjipt at det går slikt for meg når så mange andre virker fornøyde og får som regel hvertfall det de har bestilt. Fikk feil vare fra Nelly. Men jeg har lært og vet at jeg skal være enda litt mer skeptisk eller hvertfall tenke meg mer nøye igjennom om jeg virkelig trenger (høhø) og vil ha de plaggene eller det jeg vil bestille først, før jeg klikker det hjem. Tror nok jeg fortsatt kommer til å foretrekke å handle, finne plagg i butikkene spesielt fordi jeg kan se plaggene og prøve de på. Kanskje jeg revurderes å sende de tilbake til Nastygal siden det er i USA og blir mye styr. Får prøve de noen ganger til og se om de er en artigere vri, var nok heller mer førsteinntrykket og tanken i hodet mitt som ødela. Hvis ikke kan jeg jo legge de ut her, kanskje de vil falle i smak hos noen av dere. Jeg får tenke litt og prøve ut

Det skal de ha da, alt var i riktig størrelse og passet fint. Jeg bruker 34/36, XS/ S og bestilte S siden det var det minste de hadde og jeg gikk etter lengden på kjolene og de stemte helt fint. Og kvaliteten er ikke noe å si noe på! Veldig god. Jajja, vi erfarer forskjellig. Nå har jeg prøvd det også og vil nok vurdere det nøye før jeg eventuelt bestiller derfra igjen.