26 februar 2012

Hemsedal, vinterferien'12.





















Siste del av vinterferien'12 har bydd på litt av hvert. Først og fremst har jeg hatt noen herlige dager på fjellet med kjæresten, "svigermor" og hennes kjæreste. Det har både blitt brett i bakken hvor jeg har hatt knallgøy og opplevd litt fart og spenning og litt roligere turer på langrenn med kram snø, solskinn og idylliske forhold. Ble så og si en mils tur om dagen, kjente frisk luft i kinnene og fått naturlige treningsøkter. Attpåtil har jeg fått koset meg i sofakroken og lest ut enda en bok fra LA. Candy - serien til Lauren Conrad og denne var den siste. Anbefales til "jentete"- jenter for temaet er nok litt overfladisk, men man kan virkliggjøre hendelsene og kjenne seg igjen med jentedrama, kjærlighetsforhold og diverse fritidsaktiviteter. Faller interessene i smak er bøkene lettlest om man gjør som meg og vil teste ut lesingen på engelsk. Alt i alt har jeg hatt en fin fjelltur og kost meg helt fra begynnelse til slutt gjennom ferien.

Nå må jeg jobbe litt med økonomi, for i morgen venter skolen igjen og økonomiprøve. natinatt.

Ingen kommentarer: