21 februar 2012

Da er jeg klar.



















Da er jeg ferdig pakket og klar, skal snart ta turen innom tante og onkel og låne dems langrenns staver for det var det mangel på her. Ellers regner jeg med at jeg har fått pakket med meg det meste og litt til. Har faktisk klart å holde meg til den lille håndballbagen min og det med håndkle, boblebukse og tre jakker. Flink jente! Som dere ser har jeg fått lagt ut noen plagg til salgsbloggen også, kan hende det kommer litt mer etterhvert, men nå først og fremst mens jeg er borte er det disse fire plaggene som sleges. Dere finner den under headeren min der det står: Nanna selger. Nå drar jeg jo på fjellet og blir værende til lørdag, uten internett og ikke noe særlig tilgang til sosialemedier, så vil sjekke mail og svare på søndag. Håper noe faller i smak, også er det bare å spørre om dere lurer på noe.

Ha en fortsatt fin ferie folkens, så snakkes vi nok på søndag med bilder og diverse. Kos dere masse!

1 kommentar:

Boho Alex sa...

Søte deg! Kos deg masse på tur <33