20 februar 2012

På farten.

Denne mandagen har vært slækk, men ganske så fin. Marte er virkelig en suveren person og god veninne! Setter veldig stor pris på å ha deg i livet mitt kjære deg ♥

Våknet faktisk forholdsvis tidlig i dag og lå en liten stund i sengen og dro oss før vi gikk ned og spiste frokost. Deretter havnet vi under dynen igjen og koset oss veldig med et nytt avsnitt med stylisterna og forskjellige blader. Fikk også gjort unna et par telefoner som hjalp oss videre iforhold til ungdomsbedriften våres, så følte oss litt flinke og mente at noe fornuftig hadde vi jo fått ut av all avslappingen våres. God middag og enda mer kos sto på agendaen etter litt ordnings og en god dusj på meg.












Nå har jeg satt en fot innenfor døren og fått et par timer med mamma. Ble litt bestilling på meg også, når skal jeg lære, hahha. Men regner med å få lagt ut noen plagg her i morgen, så ta turen innom om du har lyst å ta en titt. Skal snart ta fatt på litt pakking og komme meg avgårde igjen. Tilbringer kvelden med Lasse og håper på å se Maria Wern på tv-skjermen, så bra, så spennende! Hørs nok utover dagen i morgen, regner med å ta fatt på litt ting hjemme rundt tre-tiden. Ha en fin ferie!

Ingen kommentarer: