19 februar 2012

Veninne overnatting.

Var ille og måtte dra fra verdens beste kjæreste for å komme seg på jobben i dag. Litt lei av å være flinkjente - lyst til absolutt alt annet - helt til lønningen kommer, da føler jeg at det har vært ganske lurt. Heldigvis gikk timene greit unna i dag, sannsynligvis stort sett siden jeg fikk begynne med de to første timene i butikken, sortimentet og deretter jobbe i løsvekten istedenfor å ha hele dagen på samme sted.
















Savnet etter kjæresten minsket nesten siden jeg får en annen sengekompis i natt. For jeg gjorde det samme som igår i dag også, skiftet i bilen på vei hjem fra jobb og kom meg avgårde for litt veninnekos og overnatting, men nå med Martemor. Har akkurat spist god middag og boller med melis, nå skal vi opp på rommet hennes og jeg skal hjelpe Marte med sammensetning av antrekk fra garderoben hennes. Leke litt stylist, blir bra! Ble en veldig veninnehelg dette her, men det liker vi det også!

Ha en fin søndag da dere, nå skal vi kose oss masse.

Ingen kommentarer: