21 februar 2012

Trening, lunsjdate og pakking.





















Var deilig å trene og holde på så tidlig, noe som gjør at dagen blir mye lenger også. Møtte Helena på Spenst og etter litt ordnings var vi klare for lunsj. Jaa, vi endte som alltid opp på Bryggerhuset og maten leverte nok en gang. Denne gangen ble det hvitløkstoast med basilikumrømme, smakte godt og anbefales det å! Praten gikk i ett og Helena er virkelig en god og søt jente. Takk for i dag snupp!

Merker jeg nesten må holde meg unna alle steder som byr på muligheter til pengebruk. Hahha, finner meg alltid noe jeg har lyst på uavhengig om det er klær, interiørartikler eller treningsklær, fritisklær. Ble et par timer i byen og tok deretter bussen hjem, hvor jeg traff på en gammelvenn og det var virkelig hyggelig å småprate med han igjen på veien hjemmover.















Nå er jeg i full gang med å pakke etter en liten pause med blogglesing og diverse småtteri. Kommet godt i gang allerede selv om litt mer innetøy, en jakke, sokker og skia mangler. Men det er ganske så greit å pakke til fjellet, trenger ikke med så mye annet stæsj enn en god joggedress og godt med uteklær. Støvtørkingen står fortsatt uavkrysset på listen, så skal vel få ta fatt på den etterhvert også. Vi hørs dere!

Ingen kommentarer: