19 mars 2012

Bare tuppene.

























I dag har det egentlig bare vært klipping av hår som har stått på programmet, men vips så hadde det gått tre timer hvor mamma, Lasse og jeg skulle bli freshe og fine. Ble bare et par centimeter på tuppene denne gangen, følte meg ikke så altfor vågal nå heller så tanken på lugg må nok ligge litt på vent enda. Får vente å se om jeg ruller opp ermene og trår til, til en senere annledning. Nå er jeg veldig fornøyd med fine tupper og jeg syns nesten at håret mitt ser lenger ut. Sånt liker vi!

Ellers må jeg gjøre ferdig handlingsreferat fra filmen "Jeppe på berget" som skal leveres før midnatt, litt over en time - det skal jeg vel klare når jeg stortsett er ferdig skrevet, må bare forkorte, pusse litt på det og gjøre det hakket bedre og for ikke å glemme få alt på nynorsk. Nati natt dere, satser på en bedre bloggdag i morgen!

Ingen kommentarer: