28 mars 2012

Bruk av nettverk.

Vi har vært i sarpsborg i dag, på fylkeshuset for å få litt mer informasjon og sette siste prikken over i'en på de skriftlige delene som skal leveres inn til NM. Samtidig fikk vi unna sendt en del mail som vi krysser fingrene for at vil gå våres vei og tilslutt på hjemveien tok vi en tur innom en mulig ny sponsor i forhold til forbedring av stand fram imot NM. Så nå er det meste gjort, litt igjen har vi så klart, men stort sett er det om ting faller på plass slik vi håper det som avgjør vårt videre arbeid fremover. Morsomt er det hvertfall å holde på styre og ordne. Og den som jobber hardt for noe, vet dere, får som regel belønning til slutt.

Ellers har jeg bare sovet i dag, ikke mye fornuftig jeg har fått ut av dagen må jeg si. Treningen ble avlyst og utsatt til i morgen for lårene mine var ikke helt forberedt på en løpetur som det ble i går, rart det der, når man gjør ting man ikke har gjort på hundre år. Jajja, kanskje like greit med en hviledag også. Nå skal jeg se litteran på spansk også skal jeg prøve og sove litt igjen. Nati

Ingen kommentarer: