27 mars 2012

Outside running.





















Da fikk jeg jaggu gjennomført en finfin økt i dag også, og gud så deilig det var å være ute å løpe selvom jeg helt klart ikke er i god nok form til at jeg bare kan kose meg mens jeg løper. Satser heller på å sette opp musikken på fullguffe slik at jeg slipper å høre min egen pusting og pesing. Tror aldri jeg kommer til å klare, eller skjønne for den saks skyld det med å ha en jevn og rolig pust, puste i tempoet etter kroppen eller musikken eller hva det er som funker best. Må nok bare innse at jeg ikke kan få til det alt, og løping er ikke min sterkeste side. Uansett så ser jeg på dette som et mål i seg selv at jeg kom meg ut og prøvde å løpe. Ble litt over en time, så jeg er fornøyd med førstegangsturen.

Nå har jeg kommet meg til Martemor og blitt foret med deilig smoothie. Les, to store glass gikk ned på høykant. Mmmmm! Ellers skal vi forberede oss litt til i morgen med markedsføringsjobbing og avslutte en fin tirsdagskveld med jentefilm.

Ingen kommentarer: