12 mars 2012

Skinnende ren.















Hjemme fra den snart obligatoriske spinningstimen - er så deilig å bare komme i gang rett etter skolen og så være frerdig for dagen. Forrige uke ble veldig dårlig på treningsfronten siden jeg pådro meg en skikklig forkjølelse. Denne uken blir nok litt bedre, men ikke helt som ønsket siden flere av dagene får bort med ordning til messe og messen i Rakkestad. Og når det lar seg gjøre, øving til prøve, fremføring og jobbing med IT-innleveringen. Så dette vil bli en hektisk uke.

Som dere ser over, fikk jeg tatt med meg bøtte og svamp ut i stad etter treningsøkten for å gjøre scooteren min litt finere, den skal jo være med inn til Rakkestad som en del av standen, så da må jo den se nyvasket og fin ut. Kanskje jeg får til en liten rundtur bak rattet med pappa i dag, men det ser dårlig ut. Bør nok prioritere å prøve å bli mest mulig ferdig med IT'en. Vi snakker hvertfall alle de enkelte sidene med tekst og bilder og eventuelt bildeshowet i flash. For ikke å glemme så er det stylisterna igjen i dag. Dere finner serien her. Ha en fin start på uken folkens!

Ingen kommentarer: