13 mars 2012

Mopedistene UB.





















Dagen har gått til å holde på med bygging og oppsetting av standen vår i Rakkestadhallen. Mangler bare å sette opp bokstavene nå, som vi har fått kjært ut i isopor og fått malt svarte. De er i samme skrifttype som teksten i logoen våres så tror det kommer til å bli knall. Ellers mangler et lite bord med brosjyrer, varmepader og hjelmen min på, samt prototypen på scootersetet, men det blir tatt med inn og ordnet som siste finish i morgen. Tror dette kommer til å bli braa, vi har scenepresentasjonen tidlig slik at vi slipper å tenke og gruble for mye på den videre under dagen. Blir bare å få folk til å tro på produktet våres, men det skal vi nok få til. Kryss fingrene for oss i morgen da. Nå skal jeg lære meg det jeg skal til i morgen utenatt også får jeg jobbe videre med IT-prosjektet.

Ingen kommentarer: