04 april 2012

Jubileum og navnedag.

Gårsdagen var en spesiell og superfin dag - Lasse og jeg har vært sammen i 3 år (!!), så feiret dagen med årets første måltid ute på sjøbris. Med tepper, varmeplampe og litt godt med tøy gikk det helt fint og vi hadde en herlig kveld sammen. God mat og bare oss to, funker helt fint! Selv etter tre år sammen smelter jeg ved berøring, et kyss på kinnet eller en søt kommentar, da må vel noe være riktig, sant? Heldige meg fikk også både gave og middagen spandert, så kan ikke være mer sikker på at jeg er verdens heldigste jente og kunne ikke hatt det bedre sammen med gutten min ♥

Dagen i dag har også vært ganske så fin. Første dagen med fri fra skole og jobb, og ganske klar til å føle litt på påsken. Sto opp i grei tid, fikk ordnet litt hjemme og ryddet klesskapet før jeg møtte Andrea til litt jentekos i byen. Ble bare titting på oss i dag og lot heller tiden fly avgårde mens vi koset oss i leveggen, midt i solsteken på Bryggerhuset med kanelbolle og kakao. Fortsatt litt deilig med teppe over lårene, men alt var helt strålene der vi satt mens praten gikk fortløpende. Like viktig å bruke tid på de venninene som står deg nært ♥ i tillegg ble det jo en liten minifeiring av dagen i dag også, for jeg har nemlig navnedag. Lett å huske med andre ord..




































Antrekket oste forresten veldig vår i dag, men jeg liker det når jeg kan droppe jakka og tjukt tøy og fortsatt føle meg fin og fresh uten å fryse! Nå krysser vi fingrene for at varmen holder seg.

Ingen kommentarer: