09 april 2012

Påskeferien.





















Ferien drar seg mot slutten, men jeg føler jeg har fått brukt den godt og vært flink jente, jobbet og tjent noen øre i tillegg har jeg fått tilbrakt tid med venner, familie og kjæresten også. Sist nevnte har såklart fått mest oppmerksomhet, men sånn blir det jo når man også sover sammen 24/7. Ellers har det blitt familetur til Ed, spillkveld med onkel og tante, film- og sofakos, grilling og vårt på hyttebesøk på løkholmen, samt en liten båttur. Barnevaktsitting med testing av teoriprøve (klasse B) på nettet - gikk suverent. Wihii! Søndagstur og kinodate, og generelltsett mye inne- avslapping og latekos. Også for ikke å glemme påskeeggene. Mmm, har hatt det ganske greit vil jeg si!





















Og i dag har jeg hatt en lengre kjøretur til sarpsborg med Nenne. Gikk overraskende greit og jeg syns det stortsett var morsomt å kjøre! Rart hva litt nerver kan gjøre med følelsen før du setter deg inn bak rattet ved å tenke, istedenfor bare å gjøre det når du innerst inne vet du kan det. Nå skal jeg ordne litt med noen bildesammensetninger til en fototapet til NM, se stylisterna, kjøpe litt tid på teoritentamen.no for øving til teoriprøven og kanskje småordne med litt klær og diverse på rommet. Ha en fin påske videre! Nyt den helt til siste slutt.

Ingen kommentarer: