18 april 2012

Lesedag.

Har hatt fri i dag - eller lesedag som det kalles - fordi alle får være hjemme en dag i løpet av tentamensukene mens de andre programfagene har fagdag eller tentamen. Så har fått tatt igjen en del søvn - sto ikke opp før elve - og jobbet litt med historiearbeid som ikkes skal leveres før om to uker. Så da ligger jeg godt ann! Ellers har jeg også vært hos tannlegen og fått ordnet den andre tannen min som måtte se seg knekt etter nok en karamell. huff! Var vel påtide å gjøre noe med dem etter åtte år, så var vel kanskje like greit at det skjedde med begge to samtidig. En ting er hvertfall ganske klart nå; aldri mer harde karameller på meg!

Ble litt ordnings og titting i byen i dag også, siden jeg først var der og nå, endelig, har jeg funnet en mellomtykk kort strikkajakke som er akkurat slik jeg vil ha den: passe tykk så jeg kan bruke den som ytterjakke så fort den sure vinden forsvinner også. Herlig!















Dro ut og spiste middag med mamma istad på Bryggerhuset, så koselig og litt annerledes å bare være oss to også, men helt klart veldig hyggelig det også! Nå skal jeg se litteran på matten og etterpå kommer gutten en tur. Finfin lille lørdag til alle <3





















Siden sist - har blitt et lite opphold nå - har gutten fylt 18år og jeg klart teorien på bil! To artigheter, bare sånn for å informere dere om det.

Ingen kommentarer: