25 mai 2012

Forberdelser hjemme.

 
 Følg meg gjerne på instagram: @nanhob.



Nå begynner skolen og dabbe mer og mer av og det betyr stortsett fri. Kan man be om noe bedre når været også helt plutselig har bestemt seg for å bli bedre enn knall?. Nei. Jeg skal hvertfall ikke klage. Kom meg opp litt før ni i dag og har allerede blitt ferdig med en god del oppgaver mamma ga meg rundt om i huset - redd opp alle sengene, tatt ned vask fra tørkestativet, sortert klær, lagt ut alle putene i stolene og sofaen på verandaen, ryddet inne, dekt på bordene - i ettermiddag skal vi ha hele familien (også Pia og Bjørn) på grilling, så da er det en del ting som skal ryddes, ordnes og gjøres i stand til senere. Tenkte meg en liten tur ut med perla mi nå og ordne et par småting, før jeg skal legge meg til litt i solen og jobbe med fargen også. En siste ting gjenstår før jeg kan si meg ferdig- vaske badet, men det må jeg vente med til litt senere, orker ikke å sminke meg eller ordne meg ferdig helt enda. Vi hørs!

Ingen kommentarer: