29 august 2012

De store 18!

Dette er det nærmeste jeg kommer et antrekksbilde fra bursdagen, men jeg bar hvertfall en paljettkjole fra Selected femme, knytebelte fra Anthon (Danmark) og slangeskinns pumpsa mine fra Bianco. Hadde en super fin feiring på lørdag med mange herlige gutter og jenter! Heldige meg har fantastiske venner som skjemmer meg bort både når det gjelder gaver og stemning. Så selvom jeg styret rundt for å få ordning på alt sammen, smakte forhåpentligvis maten og gikk fort unna. Når også kakene var servert og folk forsynte. Fikke jeg roet meg litt mer ned med ryddegreia mi, satt fra meg jellyshots og pratet litt med folk. Hadde en utrolig hyggelig og koselig kveld, til tross for vennepass, oppkast - heldigvis oppe i doer og bøtter - og litt for liten tid til å kunne prate med alle.

2 kommentarer:

tante Turid sa...

Låter trevligt, tycker tante.
Ock så får jag gratulere dere i efterskudd. 18 år, det är väl då man får köpa ut på Vinmonopolet?

Nanna Charlotte sa...

Takk for det :) Ja, det stemmer, men får bare kjøpe opp til 21,9%. Så må vente to år til før jeg kan handle alt :)