20 august 2012

Tilbake til skolehverdagen.








Klokka elve i dag bar det tilbake på skolebenken. Heldigvis startet det pent med informasjon, før vi ganske så raskt fikk alle bøkene levert. Så fra imorgen av er det full skoledag, mens jeg heller skal kose meg bak rattet på langkjøring. Ellers tror jeg dette halvåret vil gå greit, kjenner det er helt fint å begynne igjen - selvom to uker til med ferie ikke hadde skadet noe særlig - og komme i gang med hverdagen. Skal klare å sette meg mål og jobbe fra starten av slik at jeg begynner der jeg vil, så blir alt annet så mye lettere å styre senere.

Jeg kommer til å fortsette med markedsføring, økonomi og matte som programfag og da regner jeg nok med at matten blir det tøffeste. Ellers gleder jeg meg til mer gym og religion, tror det kan bli bra. Samt nye lærere i de fagene jeg må jobbe litt mer med. Så tror dette skal bli et fint halv år.

2 kommentarer:

Sara Adolfsen sa...

Så fin du var:)

Hvor er skjørtet ditt fra?:)

Nanna Charlotte sa...

Tusen takk for det, Sara!!
Skjørtet er fra Zara :))