30 januar 2013

Noe nytt.




Etter fortroelighet i fire år, vil jeg si det egentlig er ganske godt gjort at støvlettene mine ikke ser værre ut enn dette her?!. Likvel er det godt på tide nå og få de vekk fra skosamlingen min. Jeg vil jo ikke gå med sko/ støvletter som har hull i seg og nesten ingen hæl lengre. For det er helt utrolig, jeg har så og si slitt bort hele hælen på begge skoene. Godt gjort! Men som sagt, har jeg jo brukt de veldig mye: omtrent hver eneste dag i snart fire år. Derfor er det ingen tvil om de hvertfall var verdt summen de kostet den gang.
 



For å dempe det litt, fant jeg faktisk et par andre beige sko som fristet meg. Bestilte dem på mandag, og i dag kunne jeg gladlig hente dem på postkontoret - snakker om kort og god leveranse fra det nettstedet iallefall. Uansett, selvom de ikke er like de gamle (noe som ikke var meningen heller) tror jeg at jeg vil bli fornøyd med disse fremover. Det er morsomt med noe nytt, og jeg føler at de her er litt mer spesielle på en måte. Gode å ha på, gå med og for ikke å snakke om holdningen blir jo en helt annen når man får på seg slike. Jentete og fint. Merker faktisk ingenting til høyden, de er veldig stabile og gode på foten. Gleder meg til å få testet de ut, med en travel skolehverdag. Med disse nye herlighetene, skal du nok faktisk ikke se bort ifra at joggebuksen kan komme på til skolen og pent også, disse skoene gir meg en følelse av at alt vil bli pent.
 



Et par andre saker har det også blitt på meg. Har egentlig ikke kjøpt meg stort i det siste, les: i løpet av januar før den uken her (sko + veske). Januarsalget har jeg ikke funnet mye på, men positivt overrasket ble jeg når jeg fant meg bukser i min størrelse til 30kr i helga. Da var det klart jeg måtte ta med meg et salgsplagg. Ellers er toppen på det nederste bildet et kjøp jeg gjorde i fjor, helt tilbake til på selveste nyttårsaften, så den teller jo ikke for dette nye året. hihi. Tror den og buksene til 30kr blir helgens antrekk på familiebursdagen til lørdag, om jeg ikke rekker å gjøre ferdig kjolen min. Hmm, jeg har fortsatt håpet oppe: om at jeg skal klare å klippe deler og sy sammen kjolen før lørdag, men jeg må ganske inse realiteten og gå for plan B. Bør nok prioritere skole og særemne. uff. Dere får se hva det blir, om jeg får til antrekksbilder til helgen. 

Ingen kommentarer: