30 januar 2013

@ work.

Tenkte jeg kunne vise dere noen snaps fra butikken, hvor jeg tilbringer så og si en tredjedel av måneden. Noe jeg også gjorde i går ettermiddag. Väskgallerian - brands on the border, heter butikken og er da en veskebutikk for de som ikke vet hva jeg jobber med. Nå har det gått et halvt år siden jeg beynnte og jeg vet nesten ikke hvor tiden har blitt av, det har gått så fort! Jeg trives med butikken, varene og jeg syns jeg har fått såpass kunnskap nå om de forskjellige kategoriene og produktene vi selger at det er morsomt og går lett å anbefal, komme med argumenter, sammenligen og selge produktene.
 
Det beste er jo når kundene er åpne for vurdering, hjelp og sammarbeid med meg, for å finne det ønskelige produktet de ser etter, det som løser behovet deres best, og eller bare tilfredstiller det de er på jakt etter. Så morsomt å kunne bidra til å gjøre folk fornøyde med kjøpene sine! Gjelder jo såklat alle slags type butikker og produkter, ikke bare når det er snakk om vesker.
 
Jeg jobber altså ti dager i løpet av en måned, hvor fire av dagene er helgedager, mens seks av dem er hverdager. Så litt tid tilbringer jeg jo blandt vekser og kofferter i flere slags farger, fasonger og materialer. Så hvorfor ikke vise dere litt fine saker, som hvertfall har falt i smak hos meg:
 
 
1.Bilde: Smarte og praktiske lommebøker fra "Spikes & Sparrow". Disse har vi i både lyse og mørke farger (møreke brun) og er superfine på inndelingen inne i osv. For ikke å snakke om de herlige fargene og det myke kalveskinnet. Så fine nå til våren og sommeren.
 
 
2. Bilde: Kalveskinnsvesker fra "Spikes & Sparrow". Artige og annerledes fasonger og de samme fine fargene. Vi har også en tøffere og mørkere serie fra "Spikes & Sparrow" som du så vidt kan se i bakkant. Ta turen innom for å se på alle de forskjellige modellene og se om du finner din favoritt. Buffaloskinn veskene er også fine, litt tøffere i uttrykket, men like praktiske og blir bare finere jo mer de brukes.


 
3. Bilde: Skinnvesker fra Belsac. Gode og romslige, med plass til bøker, data og mye mer, hva det måtte være. Jeg har selv sikkret meg den bakerste og kan ikke si meg mer fornøyd enn hva jeg er med den. Så lekker, men veldig brukervennlig samtidig, da man fint kan ha den på skulderen også.

 
4. Bilde: Kofferter. Vi har mange forskjellige varianter hvor pris, vekt, eller størrelse gjør utslaget. Valget står mellom Samsonite: hvor det finnes kofferter til alle prisnivåer, eller Travel Gear som er et rimeligere alternativ.
 
Ser nå at det ble en del bilder av produkter i de samme fargene, men dere kjenner jo meg litt da, og kan sikkert se at beige og brunt er noen av de klare favorittene mine. Den underbevisstheten, men det skader vel ikke?!. Kom gjerne ut på et lite besøk for å få et større bilde og en bedre oversikt over hva vi har. Så skal jeg prøve å hjelpe deg å finne det du måtte være på jakt etter.
 

Legger med dette søte bildet også, som spriter opp med litt farger. Disse er våre nyeste produkter innen kofferter og er det rart disse får oppmerksomhet fra de yngste? Søte saker hvertfall.
 
Men da ses vi kanskje til fredag da, når det er min tur til å passe på butikken igjen.
 

2 kommentarer:

Boho Alex sa...

ahh, veskene på bilde 3!! Hva koster de?? Så lekre. Dør av den i midten jeg da:-)

Nanna Charlotte sa...

Den lengst til høyre - beige i mykt skinn (som jeg har) koster 1749,- de to ander koster 1549,- mener jeg, men nå er det salg på hele butikken, så og si. Så mener de ligger på rundt 1100-1300kr et sted :)