23 januar 2013

Russeball 2012

Året man skal være russ er fylt med ganske mange forventninger som har lagt på lur helt tilbake til da man selv samlet inn russekort rett foran hjulene på russebilene. En av mine største forventninger i sammenheng med det å være russ, var helt klart selve russeballet. Det å kunne finne seg en fin kjole man blir fornøyd med, med litt stress tilbakelagt og mye leting. Ordne og planlegge helt til minste detalj og glede seg til å være prinsesse for en dag, hører med til jentedrømmen fra de yngre dagene. Denne gangen, som tidligere, fant jeg min champagnedrøm på ebay, bestilte i nogenlunde god tid og fikk alle forhåpningene tilfredstilt i det den dumpet ned på postkontoret. Enkel, skjønn og akkurat slik jeg ville ha den, med sløyfe i ryggen og herlig stoff, fikk jeg stæsjet den litt ekstra opp med smykker, armebånd, ringer og øredobber. Vanligvis sier man less is more, men denne gangen ville jeg la detaljene skinne siden kjolen var enkel, men herlig på sin måte.

Bilder tatt av Alexandra Gjerlaugsen // http://blogbyag.blogspot.no/
 Flere oppdateringer kan du se på instagram: @nannach
 
Det ble en vellykket kveld, med god mat, fint opplegg, bra stemning og lattermilde russ. Jeg gleder meg til tiden fremover med enda mer ordnings og sosialt samhold med kullet, jentegjengen og alle de folkene man vil tilbringe tiden sin med, men likvel er det litt trist at en av mine store forventninger med russetiden er over og mitt livs russeball er et avsluttet kapittel. Alt i alt sitter jeg igjen med et godt minne og noen skjønne bilder som så fort som mulig skal opp på veggen. Gled dere til russeballet deres jenter! Det blir slik du selv ordner det.

Ingen kommentarer: