28 februar 2013

Army favoritt.

Dette er det siste antrekket jeg tok bilder av i løpet av besøket i Egypt. Heldigvis klarte jeg å komme meg ut av hotellrommet like før klokken ble seks, og når det enda var noe lys (skumring) i omgivelsene rundt. Ble jo helt magiske bilder i dette lyset, men jeg måtte være rask for på ca. ti minutter ble alt bek svart. Nærbildene jeg har tatt av antrekket syns jeg ble så herlige, mye på grunn av lyset og lykten som skimter igjennom og lager noen skjønne mønster (flekker), men også fordi jeg ble veldig fornøyd med dette antrekket. Grønt, skjønt, enkelt, men likevel følte jeg meg superfin og tøffpen-pyntet. Om dere skjønner meg. Grønt er nok min favorittfarge for tiden og jeg merker de fleste nyinnkjøpte plaggene bærer denne fargen i en dyp mosegrønn, militærfarge variant.
 
 
 
 


 
 

 
 
 
Blondeshorts - Vila // Armebånd - Joy (Lykke) // Veske - Puccini (Väskgallerian) // Sandaler - Eurosko (lenge siden)
 
Er jo bare helt vidunderlig skjønt med alle disse lyktene som sto overalt på området til hotellet, gir jo et så fantastisk eventyrmagisk lys, men har også fått et raskt elskforhold til den nye peplumtoppen min (tullipan topp på norsk). Føler meg jentete, men likevel tøff og barsk. Den lille snasene vesken er i skinn og vet jeg at jeg kommer til å bruke ihjel til våren og sommeren, rommer alt det som er nødvendig og jeg merket at den ble en sikker vinner bare ved et par annledninger under denne turen. Jesus sandalene er jeg så glade i, de begynner riktig nok å bli noen år nå, men de overlever også denne sommeren. Annerledes, kule og behagelige, det liker jeg! Dette er helt klart et typisk antrekk dere vil se meg i denne våren, sommeren. Grønt! Neste ønske på ønskelisten er en vest og langbukse i fargen. Så vi får se..

Ingen kommentarer: