26 februar 2013

Strandliv.

Så rart å tenke tilbake på at her var jeg forrige tirsdag. Nøt solen, varmen og en helt avslappende tilværelse, hvor det store spørsmålet var hva skal jeg velge å spise i kveld. Er det rart jeg savner dette?!
 
Merker jeg veldig rask lengter tilbake til Egypt, solen, varmen, stranden, vannet og alt sammen den uken innabar. Og spesielt nå som jeg er tilbake til skolehverdagen igjen og allerede får kjenne det hektiske kjøret på kroppen. Norsk er ikke det morsomte å jobbe med, merker jeg. Uansett må jeg gå litt i meg selv, for jeg er utrolig flink til å utsette alt til absolutt siste liten og denne gangen er intet unntak. Har en time til på meg, før alt skal leveres inn; jeg har en del til å få gjort og så får jeg se over og gjøre det så bra jeg bare klarer før jeg leverer innen midnatt.
 
Men, det er uansett lov å drømme seg bort, tilbake eller fremover, eller hva det måtte være som kan glede enn og hjelpe en med motivasjonen. Akkurat nå drømmer jeg meg tilbake til strandlivet; bikini, sol, varme, sand mellom tærne og bading.


 




 




 
 

Nå må jeg skjerpe meg siste tiden. Jobbe på, så kanskje vi høres i morgen. Skal få dratt opp kroppen min ganske så tidlig, kanskje trene på morgningen (får se på det), rydde rommet, gjøre litt på gym rapport -innlevering og besøke skattekontoret før skolen starter kvart på ti. Etter skolen er det duket for en hel kveld med Markedsføring med Marte mor igjen, lenge siden sist, men satser på at det gode gamledagse opplegget vårt vil funke i morgen også, slik som før! Sov godt dere.
 
I drømmeland er alt ting mulig, så dere kan jo gjette hvor jeg befinner meg.

Ingen kommentarer: