25 februar 2013

For øyeblikket.

Tok i bruk datamappen min i grå filt i dag, ganske enkel og fin. Hele 45kr på hobbybutikken på storsenteret. Må si meg veldig positivt overrasket over hvor mye jeg fint fikk plass til i den. Alt dere ser på bildet, pluss lader gikk helt fint oppe i. Var litt morsomt å bruke den i dag, istedenfor vekse eller skolesekk. Men gikk jo såklart siden jeg ikke har mer enn to økter i dag, hvor jeg ikke trenger noen bøker og fint kan holde meg til bare dataen. Har hatt 2. økt og nå har jeg et avbrekk hjemom på ca to timer, hvor jeg må få gjort norsk (!!!) før jeg skal tilbake igjen på skolen og ha markedsføring. 
 
 
 
Som dere kan se svakt på skjermen, klarer jeg ikke å bare konsentrere meg om norskjobbingen. Akkurat kommet hjem fra reise og det frister bare å dra bort og oppleve enda mer, flere andre steder som jeg ikke har vært før- så nå ser Maiken og jeg på Paris i påska. Vi får se, uansett hadde det vært hyggelig med en liten jentetur, så om det blir Paris, København, Gøteborg eller en overnatting i Oslo, så er en liten tur sammen ønsket.  
 


Har blitt veldig fornøyd med den lille kalenderboken dere ser på bildene også. Annerledes og jentete-søtt utseende, med kalender for 2013 inni. Nå får jeg skrevet fra meg, holdt ordning og i det hele tatt ha kontroll.


Men nå får jeg legge ting ned, og bare konsentrere meg om norkskriving. Noe må jeg jo klare å få gjort ferdig. Som dere ser har jeg det jo ikke aller verst; mammas herlige sjokoladekake holder meg med fint selskap. Så koser meg nå, og trener den bort på spinning etter på! God plan.

Ingen kommentarer: