25 februar 2013

Russ 2013.

Da har bestillingen min med alt av russeutsyr kommet og jeg er russeklar. Stort sett fornøyd med det meste - sender tilbake en baseballjakke - og veldig fornøyd med bokstavene jeg skal stryke på buksa! Litt glitter og glam, men ikke for mye, bare akkurat passe slik at navnet mitt på buksa syns og skinner. Gleder meg til å kunne sette meg ned senere en gang, ordne med og pynte buksa fin med klistremerker, navn og tekst. Blir artig det også!  
 

Den hvite kosejakken kommer nok til å bli utrolig skjønn om dagene og kveldene blir litt kalde. Og ellers får jeg være flink til å mikse og trikse med overdeler, for å måtte bruke den samme buksen hver eneste dag i 17 dager, kjenner jeg at jeg ikke helt gleder meg til. Men men, er jo litt av sjarmen det å. Så får bare være enda flinkere til å sette sammen litt artige kombinasjoner med antrekkene. Gleder meg litt mer nå kjenner jeg. Får jo fortelle dere at nå har endelig russegjengen klart å få skaffet seg russebil også, så blir vel til at vi tilbringer litt tid sammen med den fremover. Skal kanskje få til noe til søndag, så kan vise dere litt underveis bilder da. Er jo såklart noe som skal ordnes med på den å, spesielt innredningen, slik at det blir et koselig, sjarmerende og fint sted å være og tilbringe tiden sammen. Dette tror jeg kan bli bra. Jeg tenker hvitt og beige, med noen innslag av rødt, hvitt og blått og det sjarmerende norske. Vi får se. Viser dere underveis.

Ingen kommentarer: