22 februar 2013

Photodiary.

 



 
 
 


 

Her ser dere noen bilder fra litt forskjellige hendelser som har tatt opp den siste uken min utenlands. Det har vært en utrolig deilig, avslappende og fin uke sammen med gutten min i Egypt. Hovedtanken med turen var å slappe av, lese for underholdning, kose oss på stranden med soling og bading og tilbringe litt tid sammen - det har vi klart helt fint! I tillegg har kropp og sinn hatt godt av noen solstråler og varme, likevel er vi langt unna og kunne si at vi har blitt brune. Noen nyanser brunere enn når vi dro, litt freshere farge i ansiktet og en god skille har vi derimot fått. Uken har vært deilig og fin, turen bra og selskapet skjønt! Uvant å dra på sydenferie og komme hjem til kuldegrader, men bikini i går og pels i dag måtte bare funke. Med denne turen i hodet, skal jeg komme meg videre med skole og saker som må gjøres og glede meg enda mer til mildvær, vår og sol.

Ingen kommentarer: