22 februar 2013

Sennepsgult.

I løpet av uken klarte jeg å få kjæresten til å knipse noen antrekks bilder av meg et par ganger, selvom han ikke var helt fan av bildemaset mitt. Uansett så ser dere her feriens første ordentlige antrekk, hvor jeg tok i bruk en farge jeg både liker godt og ikke alltid helt vet hva jeg syns om - alt avhenger vel bare av hvordan jeg kombinerer og setter sammen antrekkene med denne fargen, for jeg syns vel egentlig det er ganske kul farge. Her syns jeg det funket ganske bra sammen med fjærskjørtet mitt, hvor det hvite gjorde den uvante fargen renere. Jeg likte det veldig godt. Hva syns dere?







Topp - Individ // Skjørt - H&M Trend // Veske - Jobben // Ballerina - Zara // Ring - Bagorama // Genser - Gina


Noen av kveldene var litt kaldere enn de andre, så det var til tider deilig å ha en tynn, men langarmet genser i hånden. Gikk helt fint å gå med bare bein hver kveld, men merket det var en annen temperatur på kveldene enn hva jeg er vant til når vi er i syden. Det beste er jo helt klart at jeg helt fint kunne gå med bare bein!
I kveld skal det bli godt med mammas enchiladas, krype opp i sofaen med pledd og kose seg til idol!

Ingen kommentarer: