23 mars 2013

Påskefølelse.




 








Her ser dere et knippe bilder av småsaker og påskepynt som gir meg påskestemning på rommet. Helt siden jeg var liten småtass har jeg brukt masse tid og penger på akkurat dette; finne frem til min egen pynt som kan pryde rommet mitt uansett høytid. Så da har jeg fått opparbeidet meg en egen ekse med påskepynt og en med julepynt som jeg har på loftet - snart klart til å fylle en fremtidig leilighet. Hihi. Men som sagt, jeg blir veldig glad av det og koser meg når jeg skal sette opp og innrede med mine egne saker. Påskepynten har vokst enda litt ekstra dette året, og det må jeg si meg veldig fornøyd med! Overraskene nok var det Nille som slo an med den beste pynten etter min smak.
 
For første gang på lenge har jeg også tørt å ta inn en blomst på rommet. De gulerosene gir jo akkurat passe mengde av det gule, viser tegn til påske, men likevel sklir inn i de andre fargene. Nå gjenstår det bare å være flink jente å klare og vanne dem.

Ingen kommentarer: