23 mars 2013

Lyset smiler.






 

En av de store trendene denne våren er å ha et helt antrekk i samme mønster, farge eller materiale, slik at det blir en drakt. Dette blir min kjenner jeg. Helt tilfeldig fra to forskjellige butikker, viser det seg at jakken og buksen nesten har akkurat det samme mønsteret, iallfall den samme fargenyansen. Kan nok hende at jeg går for et mer iøyenfallende sett også i en sterk og fin mønstermiks av farger, men da gjenstår det bare å finne det settet først. I mellomtiden trives jeg godt i dette lyse og fine. Golfjakken i en beige, rosa tone med peplum kant er også blitt en favoritt den siste tiden, og hvor morsomt er det ikke da at jeg fikk den når jeg var 13/14 år gammel. Artig.
 
Solen varmet også litteran mer i dag og det er så innmari skjønt, gleder meg fryktelig til all snø er borte og vi kan gå i gensere som det ytterste plagget og med bare ankler i ballerinasko. En liten stund til må nok til, men jeg venter...

Ingen kommentarer: