01 mars 2013

Sneak peak.

Kveldens kjole er en søt og lekker peplum variant som jeg bestilte fra Nelly for noen dager siden. Har lenge lett etter en langarmet peplumkjole som er stram i formen, behagelig, har peplum rundt hele livet (ikke bare på sidene) og som skiller seg litt ut. Hadde lenge tenkt å sy en kjole i denne formen selv, siden jeg ikke fant en jeg falt for noe sted. Kjøpte inn stoff, mønster og trå, men har satt det litt på vent da skolearbeid har lent seg på skuldrene mine. Får se om jeg får tatt det frem i nærmeste framtid, alt er jo klart, kjolen skal bare sy og lages. Men nå fant jeg jo denne! Og den er så utrolig deilig å ha på seg. Samtidig som jeg syns den er litt uvanlig i stoffet og utseende, så det liker vi!

 



Rakk ikke å sette meg ned med lesestoff tidligere, så gleder meg veldig til å slappe av og nyte litt tid med inspirasjon i løpet av helgen. Veldig tykt med mange ekstra siden denne måneden, til den samme prisen. Kan bare gi tommel opp for det.
 
Nå er det tid for blåskjell! Dere får ha en fin helg.

Ingen kommentarer: