25 juni 2013

Lyseblått!

Denne uka har jeg mye fri på formiddagene og jobber nesten hver ettermiddag. Likevel går timene veldig fort unna, slik at det å sove til jeg våkner tar opp mye av fritiden jeg har. Var flink og trenet tidlig i går, men i dag klarte jeg å sove meg bort. Brå våknet i det timen skulle starte, så måtte bare innse at jeg ikke rakk eller fikk til det da. Heldigvis har jeg likvel klart å være litt effektiv i formiddag. Parkerte litt unna torget, så gikk litt mer enn vanlig og det var rart å gå i gater jeg nesten ikke har gått i før. Eller husker så godt, med andre ord. Fikk oppklart en del ting som har ligget på vent. Fant også maxi-underskjørt som ingen butikker har vist seg å ha. Så nå kan jeg føle meg fin i gjennomsiktige maxikjoler også. Tror den ene skal på til lørdag når det er Mat og Trebåtfestivalen her i byen. Til uka skal jeg også få skrevet ut litt bilder fra avslutningen, både til familien, men også så jeg får opp litt på veggene på rommet mitt selv. Blir nok bra!
 
Min kjære mor har bursdag i dag - GRATULERER SÅ MYE DAGEN, MAMMA! Du er enestående og bare helt fantastisk. Så uffatelig glad i deg! Fikk dermed ordnet en liten overraskelse til henne. Gave kommer senere når et større selskap for både mamma og pappa og deres 20års bryllupsdag står for tur.
 
Her er dagens antrekk og siden jeg skal rett fra jobb til festligheter, blir det bare gjort noen små forandringer innfor kvelden. Strikkagenseren og skoene blir byttet ut med en topp og høye hæler. Så er jeg klar for jentefest!

 
Været har vært litt bedre i dag, men ser ut til at det blir byttet ut med mye regn i morgen allerede. Får nyte solen og den varmen som er med engang jeg er ferdig på jobb. Regner med at vi skal sitte ute, så pledd blir nok greit å ha i bakhånd. Håper sommervarmen snart bestemmer seg for å komme og bli for gått! Ellers får dere ha en fin start på ferien. Nå venter jobben på denne jenta!

Ingen kommentarer: