24 juni 2013

Noen siste snapshots fra Nice.

 
Her er hele antrekket mitt fra siste kvelden ute i Nice. Har blitt veldig fornøyd med plaggene jeg kjøpte meg i Oslo sist, og ved siden av den gulekjolen var det denne paljettjakken som ble med meg hjem. Paljettene er en blanding av grått og blått så passer jo til så mye!
 
Tenk at for bare noen dager siden, eller på denne tiden forrige uke var jeg i et helt annet land. Det er så rart å tenke tilbake på for da ser man og skjønner man hvor fort tiden går! Frankrike og Nice viste meg sine kjennetegn, og hva de hadde å by på og jeg må si jeg likte det ganske godt. Første gang i Franrike og jeg skal nok tilbake. Neste franske byen på agendaen blir nok å få sett litt av PARIS.  Forhåpentligvis et romantisk besøk med kjæresten. Kanskje tilogmed et friskt kyss foran eifeltårnet. Vi får drømme oss tilbake imens.

Ingen kommentarer: