21 juni 2013

Vitnemålsutdeling.

Skoleavslutningen var utrolig hyggelig. Mange fine innslag med spill, taler og fine ord. Alle fikk roser og en klem av læreren sin og vi fikk tatt et fint "Hadebra" med skolen og de rundt. Jeg er sikker på at jeg vil se mange igjen, og nå gleder jeg meg over at sommeren og ferien er i fullgang!
 
 
Fine tvillingbroren min og meg. Det syns litt at han har fått det ene minuttet med forsprang, ellers er vi ikke sånn veldig like, men noen like trekk ser man jo i ny og ne.
 
 
Håret mitt som var det siste jeg fikk i ordning, ble faktisk bedre enn jeg hadde forventet om jeg får si det selv. Litt utrolig var det at jeg rakk det, men det tok faktisk ikke mer enn noen minutter. Så takk til flyturen for den opparbeidede planen der. Det er første gang jeg har laget en slik "Up do" på meg selv, så ble ganske så fornøyd med resultatet. Bare flaks at mamma hadde kjøpt inn haugevis med gjennomsiktige klyper mens jeg har vært borte. Hvis ikke vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle ha klart det eller hvordan det hadde blitt. Overraskende nok satt det like bra hele kvelden.
 
Min bedre halvdel og meg. Så sommerfrisk og fin i dressen sin og fresh skjorte fra Moods of Norway.  Jeg så fornøyd med kjolen min og litt ekstra stas for at det var en litt annerledes farge enn hva jeg pleier. Kjolen var, er og vil være en veldig god favoritt i sommer!

Kjolen kjøpte jeg for en liten stund tilbake da jeg var på spontantur til Oslo. Og jeg må si at det er rart over hvor mye og lenge jeg har gledet meg til å bruke denne! Jeg har lenge sagt til mamma at jeg har ønsket meg en gul ting. Bare et plagg å ha i skapet. Og når jeg fant denne kjolen sto det navnet mitt på den. En igjen, i min størrelse, akkurat i den gulnyansen jeg ville ha. Med det jeg liker aller best; ryggen i fokus. Så skal ikke legge skjul på at det var å få farge på ryggen som var prosjektet mitt mens jeg solte meg i Nice.
 
Avsluttet kvelden med skikkelig familielangbord på kongens. Min familie med fire generasjoner og Lasse sin familie. Så utrolig koselig og passende for en slik kveld! Solen holdt seg opp og varmet veldig lenge, så satser på at jeg tok den med hjem fra Nice slik at det varer. 

Ingen kommentarer: