15 juli 2013

Stranddager.

 
Det går i det samme om dagen, og den første oppgaven som spiller inn om morgningene når jeg våkner er hvilken bikini jeg skal ha på meg i dag. Hihi, skal virkelig ikke klage på det. Rutinene om å smøre inn kropp og ansikt godt med solkrem, kle på seg bikini og strandklær, få noe mat i magen og pakke nettet, for så å komme seg ned til sanden, havet og sola, er rimelig gode!
 
 
Hatt fra Nice - Bikini fra H&M
 
 
Med engang vi kom ned hit, fant jeg fort ut at vannsportsbua der vi ligger har vannski å tilby. Det fristet veldig, men jeg tenkte jeg skulle vente til siste uken for å ha noe ekstra å glede meg til, ved siden av å nyte late dager på stranden. Uheldigvis har bølgene de siste dagene vært veldig ille, så vannlekene blir ryddet inn en etter en. Får krysse fingre og tær for at de neste dagene blir litt roligere på bølgefronten.
 
 
Madrass har jeg også fått sikret meg, for noe så deilig som det er å ligge og sole seg ute i vannet, mens bølgene skvulper og solstrålene tar godt, er det vanskelig å stille opp med på land. Farlig blir det nesten, om man ikke smører seg godt og legger merke til om kroppen får nok. Heldigvis har underlaget kommet og om bølgene roer seg, skal kroppen få ta siste innspurten de neste par dagene på bademadrassen. 
 
 
Håper dere nyter sommeren hjemme også! Nå er det ikke lenge igjen før late stranddager med bare mor og far blir byttet ut med noen jobbdager og kvalitetstid med kjæresten, venner og resten av familien. Skal bli greit å komme hjem igjen også, selvom jeg har hatt supredager her nede. Satser bare på at jeg får smake litt av den fantastiske norske sommeren også.

Ingen kommentarer: