16 juli 2013

Daquri kiwi.

 
I kveld byttet jeg ut den vanlige jordbærdrinken kjent som Straberry daquri, med en kiwi variant og gud, så innmari utrolig god den var! Slurpet jo i meg bare frisk presset kiwi og isbitter. Tror jaggu jeg må finne bartenderistaen i meg og trå til med litt friske fruktsaker på festene hjemme fremover. Blir jo mett, lenge før man kjenner smaken av alkohol.


Mor (låner den fine kjolekreaksjonen min ikveld) og far er et godt selskap, og jeg trives med litt roligere, eldre inspill for øyeblikket. Hadde sikkert vært morsomt å gått ut med jevnaldrene og få smake litt på bylivet og nattklubbene her nede, men det kan vente til kjæreste- og/eller venninneturene fremover ved en senere anledning. Jeg har nok av tid på meg, selvom jeg helt klart foretrekker å bare sitte og titte, prate og slappe av. Dansingen får vente litt for øyeblikket. 


Bluse fra Only - Skjørt fra Nice - Veske fra Bagorama - Sko fra Migato (butikk her nede)
 
Tok i bruk yndlingsskjørtet mitt allerede ikveld igjen, men denne gangen litt mer stylet og forseggjort. Startet kvelden med noen flettede pumps sandaler i champagne, men avsluttet den med noen nye killer pumps i lysegrått. De først ut må nok få en plass på hyllen, eller bare brukes når jeg skal sitte pent å prate, for sålen var litt for smal for foten min, etter et par timers bruk. Mens disse - er ikke helt til å tro - er fantastiske på foten og ikke vankelige å gå med i det hele tatt. Forutenom på brostein som er mindre enn tærne mine. Så jeg var en veldig fornøyd jente i kveld, som endelig hadde funnet et par heler i lysegrått (noe jeg ikke har) og som skiller seg litt ut fra mengden. Haha, tror ikke en eneste jeg gikk forbi, lot være å se etter hvor helene mine var.


1 kommentar:

Tante Turid sa...

Akta dig för grekerna, dom gillar pene, blonda flickor!