19 juli 2013

Utsikten.

 
Da har vi lagt denne utsikten bak oss. Hverdagen her nede har vært litt annerledes enn hjemme, slik den alltid blir på ferie. Lange, late stranddager, mye mat, avslapping, ordning og pynting til alle middagene. For ikke å snakke om lange, hyggelige middager, med samtaler litt vekk fra hverdagen. Dager uten problemer og bekymringer. Det har vært noen knallfine uker sammen med mor og far og det var helt magisk å få to uker med ordentlig sydentur-ferie. Det er ingenting som smaker så godt som sikkerheten med sol og varme til alle døgnetstider i en periode. Ganske snart blir kursen  satt hjemover mot Norge. Heldigvis hører jeg at været er knall hjemme også, slik at jeg skal få nøte litt av den gode, norske sommeren også. Jeg gleder meg! Blir greit med litt jobbing nå, se venner og kjæresten (!!! som snart drar fra meg) og resten av familien. Håper jeg får til en sydentur snart igjen, for dette gir veldig mersmak, det er sikkert og vist. Hellas spesielt er noe for seg selv om sommeren. I`ll be back.

Ingen kommentarer: