19 juli 2013

Siste kvelden.


Veldig fine mamma og pappa, som jeg har hatt det utrolig bra sammen med alene på tur. Det har vært rart å bare være meg, uten Joachim eller Lasse, men tiden og dagene har gått utrolig fort og jeg har hatt det veldig bra på tur. Se så fin mamma ble på håret også, litt kortere enn hva hun har vært den siste tiden, men veldig mye lysere. Fargen hun har valgt som er mer grå, brun, lys ble veldig fin. Spesielt nå som hun er brun også.
 

 
Kjole fra Litt Snobb (Sandvika storsenter) - Clutch fra Selected Femme - Pumps fra Migato (butikk her nede)
 
Ble ikke veldig sent ikveld, så nå skal jeg gjøre ferdig håndbagasjen, og legge frem tingene jeg skal ha til imorgen. Da er det bare å få igjen kofferten etter frokost, så får jeg iallefall sovet noen minutter lenger. Veldig rart at vi skal hjem igjen til Norge igjen imorgen. Skal bli godt å se igjen alle sammen; spesielt kjæresten og venninne. Rart å være så lenge borte fra dem. Savner gutten min masse nå merker jeg. Blir bursdagsfeiring på lørdag kveld også, så regner med å se igjen de fleste av jentene. For ikke å snakke om, så skal det bli godt å få med seg litt av den Norske sommeren også som har kommet til Norge (!!!), skal bli veldig fint. Har jo hatt det suverent med stabilt vær her nede, men det er vel alltid borte bra, hjemme best som gjelder. 

2 kommentarer:

Turid Löfgren sa...

Hej Nanna!
Mange fina bilder. Dere är så pene alle sammen och mamma passa ju väldigt bra i sin nya frisyr och det ser ut
som dere har haft det toppen flott. Hils mamma och pappa från mig/kram tante Turid

tante Turid sa...

Hej Nanna,
Jag kommenterade detta för ett tag sen, men du kanske inte har sett det? Jag sa att jag håller med dig om att mammas hårfärg blev väldigt fin. Dere är så pene begge to och du är så fin på alla bilder,
tycker tante Turid