27 august 2015

N. 21














Bildene taler for seg og jeg var rimelig fornøyd og glad jente i går kveld! Så fantastiske venninner jeg har som tar seg tid til å feire meg og mine 21 år med herlig nærvær og fine gaver. Var så hyggelig og møtes i går kveld og snakke om alt mellom himmel og jord. Spennende å høre om alle planer og hendelser som opptar hverdagene våre rundt omkring i verden. Mye forskjellig og alt så gøy og morro å høre om! Det finnes ingen opplagte planer på hvordan man skal forme livet sitt og dagene etter videregående og det er min fantastiske venninnegjeng et godt eksempel på; hvor vi alle gjør og prioriterer forskjellig. De fleste av oss studerer, men i ulike byer, land og ikke minst helt forskjellige retninger. Alt så fasinerende!

Hadde på meg et nytt favoritt sølv skjørt fra By Malene Birger og t-skjorte som jeg såklart bare måtte ha når jeg i år fyller 21 år og heter Nanna - N. 21. Falt pladask med engang jeg så den på Yme på Paleet og når den var igjen på halv pris ble jeg hoppende glad og visste fort hva som skulle bli en del av bursdagsantrekket. Oversized og myk, men passe pyntet med sølvtekst og litt mer feminin ble den med belte i livet.

I dag har jeg sovet lenge og brukt store deler av dagen på pussing, maling og spraylakkering av innredning til den nye butikken til Lena og Mari - Ta Tak i! Blir så bra med en privat butikk for disse to fantastiske damene, istedenfor Bagorama kjeden. Alt har vært veldig bra, men nå når det nye høyder og butikken kommer til å bli så fin! Håper den blir klar og jeg kan vise dere litt bilder og slikt til uken før jeg drar tilbake til Oslo. Nå gleder jeg meg til noen dager hjemme i Halden med kos, avslapping, litt annerledes jobb, hjelping med diverse saker og familietid.

Ingen kommentarer: