31 august 2015

Ta Tak I, tar form.

Det har vært deilig med noen dager hjemme. Roet et par hakk ned og gjort andre aktiviteter og sprell enn hverdagene i Oslo byr på. Sett igjen familie og hatt en super bursdagsfeiring med venninnene fra hjembyen. Lørdag var kjæresten og jeg i 50årslag for samboeren til moren til Lasse (kjæresten min) og det bydde på gøyale timer på Østgård med leker, god mat, hyggelige mennesker, sang, dans og morro ut i de sene natterstimer! Foruten om det har dagene og timene stort sett gått til pussing, spraying, maling, rydding, vasking og oppsetting av varer. Lena og Mari åpner ny butikk på Tistasenteret i nærmeste fremtid, og butikken går fra å være kjedebutikk i Bagorama til å bli en privatbutikk med navn Ta Tak I! Det er, kommer til og blir så fantastisk fint. Hele opplegget og omgjøringen er virkelig tatt til nye høyder. 

Her er en liten smakebit fra den ene avdelingen i butikken, men mer viser jeg ikke eller forteller helt enda. Dere skal bli informert nærmere med åpningsdato og flere bilder av det ferdige resultatet fra butikken. 




Tapeten, hyllene og kobberrørene er så utrolig passende og lekre sammen! Likevel blir det en helt annen atmosfære og stemning når varene er på plass og alt av ekstra dilldall er på plass. Nå er jeg tilbake i Oslo for en ny uke med jobbing på Høyer Byporten, noe skole og første smak på høsttilværelsen. Krysser fingrene for minimalt med regn og vips, så skal jeg være strålende fornøyd og kose meg veldig! 

Håper alle har hatt en fin avslutning på sensommeren, og en god start på uken! 

Love Nanna

Ingen kommentarer: