26 august 2015

Tropisk

Så deilig å kjenne på solskinnet igjen i dag etter gårsdagens regnoverfall! Litt kaldt med bare legger i morges når jeg skulle møte Eva for nok et innkjøp, men veldig glad jeg holdt på sensommer lysten litt til, for nå er det akkurat passe og deilig igjen! Ganni innkjøp med superherlig frokost, mimosa på en ukedag før tolv og den lekre og RÅ kolleksjonen! Vet jeg sa jeg var begeistret for merkene i går - men dette dere!! - alle plaggene er enestående og selv har lyst på absolutt alt! Klarte å holde meg litteran, men gud så mye fint og variert vi har tatt inn til butikken. Ganni er flinke på mange ulike mønster og print, og samtidig få til en enestående flyt og samhørighet i kolleksjonen. Selvom det da ble noen plagg i hvert mønster er det bare fint sammen. Prisene er jo uslåelig og oppnåelig for alle, og aldersgruppen rimelig spredt. Alt etter hvordan man stayler plaggene og setter det sammen. Flere mønster og mer fargelek for en yngre kanskje, mens en klassisk modell i et av mønstrene passer på jobb for en voksen kvinne. Dette liker vi!


Legger med dette bilde fra Høyer festen for noen helger siden. Så herlig sommerfest med tropisk som tema. Morsomt å se pyntet folk med litt annen vri enn kun finstasen. Selv ble det en badedrakt fra & Other Stories som var det mest tropiske i garderoben min. Syns det funket med tilbehør og skjørtet i andre farger for å sprite opp.

Ha en strålende fin onsdag! Nå venter bedriftsøkonomi time videre hvor motivasjonen er strålende. Senere i dag en tur til Halden og venninebursdag. Det gleder jeg meg til, samle jentene til mat og jenteprat. I morgen fyller denne jenta 21 år og det blir stas! Nyt dagen.

Love Nanna

Ingen kommentarer: