01 september 2015

1års feiring av leiligheten.



Det ble lett feiring av leilighetens 1årsdag i ettermiddag etter jobb. Med nye høstblomster og biff for annledningen ble det litt ekstra hverdagsluksus. Godteriskålen har også stått på bordet utover kvelden mens vi har unnavgjort skole og andre kveldssysler. Er så koselig at "Tid for hjem" har begynt igjen, det gleder et interiørhjerte og spesielt sammen med sofakos når været er på det gråeste. I løpet av uken er planen at leiligheten skal få en ordentlig høstvask og litt nytt stæsj for årstiden, så da tenkte jeg å knipse litt bilder og vise dere senere, litt mer av leiligheten min bedre halvdel og jeg har rukket å bli så glad i!

Det er ingen store oppusningsprosjekter som har måttet til siden jeg overtok leiligheten og flyttet inn 1.September ifjor, men en del hyller er satt opp for å utnytte plassen og få plass til en ungjentes oppsamlingsobjekter og møbler siden 10års alderen og planleggingen startet. Hele tiden med innkjøp og tanker om at en dag skal denne jenten kjøpe leilighet selv når hun flytter inn til hovedstaden for å studere. Selvom det såklart står igjen litt småplukk og ønsker etter et års boende, er jeg rimelig fornøyd med hvordan leiligheten har utformet seg og blitt. Noen tilpasninger og endringer skal skje i løpet av høsten med tanke på at vi nå er to som bor sammen fast og skal ha muligheten til å studere her hjemme også. Tror det kommer til å bare bli bedre og bedre jeg - bilder skal dere iallefall få se.

Nå venter sengen, for imorgen er det tilbake på skolebenken med to fag og jeg gleder meg! Nattakos til dere.

Love Nanna

Ingen kommentarer: