19 september 2015

50 shades of grey.









Kjole - By Malene Birger // Poncho - Bikbok // Sko - Converse // Veske - Adax // Smykke - Rosenvinge

Nettet her nede er ikke det letteste å jobbe med. Har brukt en del tid på å få lastet opp disse bildene som er det siste antrekket mitt hjemme i Oslo på onsdag før vi reiste natt til torsdag. Det ble et siste forsøk på å kle seg for sensommeren, men var veldig behagelig med en kjole i tynn ull, for litt kaldt var det ute med bare ben. Nå derimot har jeg og skal jeg rusle rundt i tynne stoffer en god stund til. Merker at for hver dag som går og for hver powernap jeg tar på stranden eller på rommet før middag, blir jeg hakket mer utvilt. Sydenferie har vært etterlengtet og nå skal jeg nyte det så godt og så lenge jeg kan. Skal få oppdatert med litt bilder og slik herfra fremover, men akkurat nå har det vært skjønt å få hente seg inn og komme tilbake i hengslene. 

Håper dere har en riktig fin helg hjemme!
Love Nanna

Ingen kommentarer: