12 september 2015

Høstfin leilighet.

Leiligheten ble nyvasket og helgefin i går og jeg lever lenge på synet og nytelsen den gjennomførelsen gir! Her er noen bilder som dokumenterer underveis-i-prosessen; gjøre leiligheten høstfin! Fløyelsputene i brent, fargene i duftlyset fra Voluspa og favorittblomstene for øyeblikket har blitt utgangspunktet i høstensfargevalg. Sammen med brunt og kobber tror jeg at jeg skal få det til slik jeg ønsker å få en lun stemning i stua etterhvert. 




Nyeste utgaven av Costume skle rett inn og understreket fargevalget. Selvom jeg ikke er helt ferdig og fornøyd med resultatet blir det nok værende slik og satt på vent til jeg er tilbake fra ferie i begynnelsen av oktober. Da har vi kommet enda litt ut i høstsesongen og lysten til å få det høstfint er nok større enn noen gang etter avslappning, sol og bading i to uker. Enn så lenge skal jeg klare å få kjøpt en innerpute til det nye trekket mitt fra Lama i brunt ullstoff. Tror også det skal bli et par i riktig størrelse til de to i brent også, for den raske løsningen ble for øyeblikket å ta de på utsiden av to andre jeg har hatt stående. Så ikke helt bra ut, men ville ha med de tre nye trekkene som startet prosjektet - høstfin leilighet på bildene jeg knipset. Skal vise dere bedre bilder når jeg er ferdig og fornøyd med resultatet! Er det ikke litt gøy å se underveisbilder også, er jo slik vi alle holder på og jobber med de fleste ting som opptar oss i hverdagen.

Om et par timer skal jeg på jobben og gleder meg til lørdagsjobb! Etter det kjører jeg en tur hjem til Halden, med et stopp innom Sarpsborg for å si hei til gjengen på pappasside og familiefeiring av søskenbarna og på søndag familiebursdag for søskenbarnet og oldemor på mammasside.

Ingen kommentarer: