03 oktober 2015

Frilørdag og helgekos.

Oktober har virkelig begynt bra! Kom hjem til behagelig tid på torsdag og kunne starte den nye måneden supert i Oslo med høstvær og stemning. Alle de fine fargene og lyset i bilen på veien når Lasse hentet meg på Gardemoen var helt magisk. Som jeg koste meg over å være hjemme igjen til høsten, og en riktig så fin en også! Det er så deilig å ha fått fylt på med sol og varme og nytt to uker med siste rest og smak av sommer, så nå er jeg mer enn klar til å ta imot høsten og alt det herlige den bringer med!

Fredag var og ble en strålende dag, med tur-retur kjøring til Halden for å jobbe hos Høyer Halden startet jeg dagen på suverent vis, for så mye fint det var i butikken samtidig som butikken i seg selv var helt fantastisk stylet - var det bare en fryd å kunne få jobbe og bidra der i noen timer. Videre bar det på lunsj med pappa og det var virkelig hyggelig etter en stund uten å ha sett hverandre. Vi fikk pratet sammen et par timer og avtalt litt besøk utover i Oktober, så det gleder jeg meg til. Satt meg igjen i bilen, klar for å dure hjem til leilighet og Lasse som ventet på fredagskos. Plukket opp venninna mi og fikk selskap innover tilbake til Oslo, for hun skulle besøke et par andre venninner så det passet jo fint. Handlet med meg alt som trengs til Taco og etter å ha sluppet av henne på Grunerløkka var det bare å komme seg hjem og nyte en strålende fin fredagskveld slik den skal være. 

Lørdagen har heller ikke startet på noe annet vis - en suverent. Med riktig god helgefrokost og kos startet frilørdagen min på best tenkelig sett. I dag er ikke planene så innmari store annet enn at vi skal en tur ut i den friske høstluften og ordne et par småting. Tenker det blir en tur opp på Grunerløkka og så får vi se hvordan dagen blir. Den skal hvertfall nytes til det fulle! 



Varme nystekte rundstykker med smørr og eggerøre sammen med sjokolademelk er det lille ekstra som skal til for meg for å få følelsen av litt ekstra kos og luksus i frokosten - derfor blir det den perfekte helgekosen når man har litt bedre tid og kan sette seg ned og nyte sammen. 



Og dere, i dag har Lasse og jeg vært kjærester i 6,5 år - tenk det! Det er helt ubeskrivelig hvor fort tiden går og hvor mye vi har opplevd sammen. Det siste som har blitt tilført forholdet vårt og gitt oss en annen hverdag sammen er at vi har blitt samboere sammen i Oslo. Det har vi vært i et drøyt halvår allerede og det går superfint. Foreløbig har vi det fantastisk bra i lille leiligheten, så får vi se hva høsten eller 2016 vil bringe for oss som et par. Helt strålende har det vært å være sammen denne kjernekaren, skjønne og kjekke gutten i så lang tid og jeg ser nok ikke for meg noe annet enn at det kan bli noe bare enda bedre i tiden fremover! Er så utrolig glad i den gutten og elsker han så høyt. 

Ha en finfin lørdag alle sammen, så hørs vi senere! 
Love Nanna

Ingen kommentarer: