04 november 2015

Snaps fra leiligheten.

I dag rett etter skolen ventet jeg besøk av en eiendomsmegler som skulle ta verdivurdering av leiligheten. Det er andre gangen jeg gjør dette etter 1.september - etter å ha bodd her i over ett år - men denne gange med et annet firma slik at jeg får to verdivurderinger og kan sammenligne, og dermed mer realistisk senere. Så får vi se om det blir brukt med tanke på fremtidig salg eller bare til forhandling i banken for min egen del. Kjekt å ha uansett er det jo og veldig greit å passe på når tjenesten er gratis. 

Siden jeg var i Halden i helgen, ble den den månedlige ordentlige vasken satt til i går etter jobben. Brukte ettermiddagen og kvelden på å skifte på sengen, tørke og vaske, samt endre på pynten i alle vinduskarmene. Stable inn serviset i glasskapet, vaske bad og ellers gå hakket mer nøye over enn de andre gangene iløpet av en måned når støvsuging, vask av bad og vanlig rydding og ordning står på tapeten. Siste finish ble gjort ca. 10 minutter før han ringte på døren her i dag etter skolen, så nå er det strøkent. Gjenstår bare å se om det holder seg slik ut uken og over i neste. Viser dere noen snaps fra leiligheten, så kan jeg heller vise rom for rom med detaljer i ulike innlegg fremover. 










 


Nå skal jeg ut en tur for å levere fra meg plagg som en annen forhåpentligvis vil få glede av, kjøpe inn litt tilbehør til dagens middag og hente en pakke på posten. Før resten av kvelden blir tilbrakt hjemme ved mac-skjermen og hjemmeeksamen i salgsstrategi. 

Ingen kommentarer: