02 februar 2016

AW16 - Designers Remix og Samsøe.





Starter dagen på best tenkelig sett med rikelig påfyll. Skal fortsette å holde på en god vane fra Januar med masse frukt og greønt gjennom dagen fra start til slutt. Være flink til å ha et utvalg lett tilgjengelig i kjøleskapet og ta meg tid til å skjære opp frukten mellom slagene i løpet av dagen. Det smaker jo så godt og er lettere å få i seg til en hver tid. Samtidig skal jeg prøve å holde på dagens og februar-månedens endring: å stå opp med litt ekstra god tid, så blir starten mye mykere og ti ganger bedre.

Skinnsett, topp og bukse - Samsøe Samsøe // Strikkajakke - Cubus // Støvler - Diemme // Jakke - Woolrich

Ellers rakk jeg innom Stockfletch på hjørnet ved trikkestoppet, for jeg var "før" trikken til en forandring. Unnet meg en Chai Latte på en fridag og hilste på Thomas Numme. Slo av en dagligdags samtale og ønsket han en fin dag videre. Kan jo håpe, men et hyggelig "jeg-kjenner-deg" hei og hade fikk han i døråpningen. Må nok begynne å stå opp tidligere skjønner jeg. Tok på meg et vårlig antrekk for anledningen. Favoritt settet mitt fra Samsøe, i semsket skinn. Fikk det av Lasse i bursdagsgave ifjor og er så fornøyd! Virkelig behagelig på i den fineste himmelblå fargen. 



Se så perfekt fasade. Kunne gjerne bodd og eid en leilighet her. Showrommet til Designers ligger rett ved solli, så sjarmerende og fine bygårder. Sier absolutt ikke nei-takk til å flytte hit, hadde bare prisnivået vært realistisk! 



Smått og godt ventet oss og holder blodsukkeret oppe når vi tok beslutninger for dette merkets neste høstkolleksjon. Mye fint, og mange farge- og mønster mikser. Derfor er det viktig å bestemme seg for en retning og det gjorde vi her. Designers Remix ligger litt over midt-på-tre prisnivå av merkene i butikken og selvom vi kjørte en ren siluette, vil disse plaggene være litt krydder til baseplaggene og de klassiske antrekkene. Fargene endte på en "Oxblood red" sammen med sort, hvitt og grått. Slik at flere av plaggene blir i denne fantastiske rød/burgunder nyansen enn vareprøvene som henger her. Endte vel med fem plagg i den fargen og resten lett å kombinere med hverandre. 



Designers Remix innkjøp for AW16 vell gjennomført! Og selvom våren nå er etterlengtet, er det alltid veldig gøy å se frem i tid og hva som kommer. Hvilke trender, farger og stiler som endrer seg og hva som fortsetter. Selv er jeg virkelig fornøyd med å ha gått til innkjøp av en del plagg denne høsten og på januarsalget i grønt og burgunder. De elsker jeg alt, og gleder meg til å bruke utover og helt frem til høsten igjen. Viser dere salgskuppene mine i et eget innlegg i løpet av uken. 




Samsøe Samsøe endte med fargetoner som krem, sort og blått, samtidig som flest styles ble lagt i burgunder, grønt og et print som kombinerer alt bra sammen. Samsøe er det merket vi har mest av i butikk, passer for alle aldre og har et lavere prisnivå enn de andre merkene, så her ligger tyngden for Høyer Halden. Ble serverte suverent gode sandwicher fra Joe & The Juice også. Stemningen på topp og alle veldig fornøyde med dagens fangst. 

Nå skal jeg bare lade mobilen, fylle på med energi selv, finne frem økonomibøkene og komme meg avgårde til ettmiddagsseminar. Tre timer med bedriftsøkonmi står på agendaen for ikveld, så i dag starter jeg ordentlig med jobbingen frem imot eksamen på nytt i slutten av måneden. Gleder meg litt faktisk, så får håpe jeg klarer å konsentrere meg og fokusere i tre timer, så er jeg effektiv og får mye av puggingen unnavgjort! Ha en herlig kveld dere!

Ingen kommentarer: